Welkom op mijn reisblog!

19 juli 2018 - Weert, Nederland

Zoals je al bij mijn profiel hebt kunnen lezen, heb ik na een hoop veranderingen besloten om dit jaar qua vakantie eens écht voor mezelf te kiezen. In plaats van me erbij neer te leggen dat ik helaas niemand heb om mee op vakantie te gaan, heb ik besloten het heft in eigen handen te nemen en een reis naar Kroatië gepland. Ik vind het onwijs spannend maar heb er ook zoveel zin in! En dat ik deze keuze voor mezelf gemaakt heb voelt ook heel goed, hoe nerveus ik ook ben.
Ik heb lang getwijfeld of ik wel een blog zou gaan bijhouden. Eenmaal op bestemming leek het me niet erg handig, ik ga eigenlijk ook maar 13 dagen dus dat is helemaal niet zo lang, en waarom zou ik het niet gewoon opschrijven en voor mezelf houden? Allemaal twijfels maar ik doe het toch omdat het me gewoon ontzettend leuk lijkt. Ik wil zelf lekker overzichtelijk terug kunnen kijken op dit avontuur, ik hou van schrijven en vooral wil ik heel eerlijk zijn over wat ik mee maak. Misschien bevalt alleen reizen me wel niet zo? Vind ik het moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen of ben ik toch niet zo goed in dingen alleen doen als ik dacht? In alle eerlijkheid wil ik die dingen hier juist ook kunnen neerzetten. Een eerlijk verhaal geeft mij echt een goed gevoel. Leuke bijkomstigheid is de tijd die ik hier tijdens mijn reis aan kan besteden, daar zullen (hopelijk) genoeg momenten voor zijn!
Mijn reis gaat dus naar Kroatië, het prachtige land waar ik zoveel goede herinneringen aan heb. Als vrouw alleen schijnt het daar ook heel prettig en veilig te zijn en dat geeft me een goed gevoel. De eerste week zal ik in Dubrovnik verblijven en daarna vlieg ik met een binnenlandse vlucht naar Pula om een paar dagen in Istrië en met name Rovinj te verblijven. In dit gebied ben ik als kind ook geweest. Nog een paar dagen te gaan en dan vertrek ik 24 juli vanaf Rotterdam.
Ben je benieuwd hoe het me vergaat? Lees dan vooral mee!
X Laura

Ps. Hoe vaak of wanneer ik verhalen deel kan ik niet zeggen, ik blijf toch mezelf en dat houdt in soms lekker chaotisch;)

1. Jolande:
    20 juli 2018
    Heel veel plezier!! 💪🏼☀️💪🏼
  2. Danielle:
    20 juli 2018
    Lekker schat! Kies maar eens goed voor jezelf, alleen op vakantie gaan geeft vaak uit andere hoek (waarvan je het niet verwacht) een hoop leuke verassingen! Trots op jou x veel plezier